Wednesday 11 May 2011

Alhamdulilah...

Hari 11 Mei 2011,tamatlah final exam aku untuk Sem 6(diakhiri dngn Electrical Machine).So,aku pon truslah packing barang..My abah n mak dtg amek..Maklumlah nak pergi LI da..Mmg a excited nak LI...But tpkse berjauh dgn org2 aku syg..Yg beshnyer dpt duk umah la.Jadi belon la aku lps ni.Aku LI kt JKR Temerloh.Dekat gler dgn rumah.Aku harap sangat dengan tmpoh LI lbih kurang dua bulan,aku dapt enjoy..Bukan senang babe,nak cuti lame2 ni.Mggu lps aku kehilangan MY PRINCE,mmg aku sgt sdey+kecewa..aku yang berslah tglkan raket tu dlm taxi.Tapi aku percaya pd tkdir.Ade hikmahnyer kowt.Now,aku da ade prince bru.Aku belajar something from dat incident,kalau Allah nak hilangkan seseuatu yg kita sgt2 syg..Dengan sekelip mata je menda tu akan terjadi.Then,aku sedar aku ade buat sesuatu yang xsepatutnya.Aku harap aku lebih berhati-hati lps ni..Balasan dari Allah sekelip mata je..Kita ni kan hanyalah HambaNYA..Sampai sini je kowt.Btw,im very heppy today cuz my parents came..Siap bwak McD tuh.Thank my lovers..Oke..Salam...

No comments:

Post a Comment