Thursday 19 May 2011

Hari ke-3 kt JKR Temerloh.So far,mmg xde keje kt sini.Dari pagi sampai petang,aku online je.Pkul 11 je blik umah.Pkul 2 mai balik..Minggu ni nak pergi KL,tapi ade org tu tak bagi pulak.Padahal kita nak jumpa dia.Ape boleh buat kan.Semenjak aku jauh dengan dia,perasaan syg aku kt dia,bertambah2.Hanya Tuhan je tahu perasaan aku cmner.Nasib baiklah teknologi sekarang mantop.So bolehlah aku tgk dia even dari jauh kan.Even dia ckp dia xrindu aku.Aku taw ego dia mengatasi segalanya.haha.Awak ego la plus perasaan a jugak.Nak cerita la sket ni,semalam aku wat pengakuan berani mati..Aku tipu dia.Bukan niat di hati ttapi nak jaga hati.Aku bukanlah tak hebat bab menipu ni.Dengan dia aku tak bolehlah..Selagi tak gtaw kebenaran,aku rasa bersalah sangat2.Harap2 menda ni tak terjadi lagi.Aku kt opis ni menunggu detik 5petang.Saat2 ditunggu oleh smue warga2 kt sini.Tepat je 5 smue lesap..Oklah..stop dulu..Will be continue.Salam.

No comments:

Post a Comment