Tuesday 31 May 2011

SHAM

Salam..Gambar kat atas ni bukanlah bf,tunang,someone special bg aku.Sham Kamikaze namenya.Not sure lah full name die.Aku tertarik nak tulis post pasal dye ni.Aku mule2 sedar kehadiran dye dlam industri hiburan melalui Akademi Fantasia.Dye pernah menjadi one of tenaga pengajar dan pengarah muzik.Salute kt die sbb die mmg hebat bab2 muzik ni.Bukan main point aku nak cte sl tuh.Baru-baru ni,Sham telah mengalami perubahan atau berhijrah kepda sesuatu yang lebih baik.Tahniah Sham.Mungkin dye da dapat hidayah dari Allah.Sebelum ni ,dye agak stylo a..pkai subang bagai(aku agak anti lelaki yg pkai subang,gelang,rantai ni).Sebab die ni kategori lelaki hensem,biar jela..Takde la hambar sgt.Muka market bai.Minggu lepas aku tgok konsert Akademi Fantasia 9.Kebetulan Sham dijemput jadi pengkritik.Sangat berhemah dan tertib dye bg komen.Paling aku bangga dan kagum,bila dye komen pelajar lady.Sket pon dye xpandang si Fina dan si Lena yang sememangnya seksi tuh.Bguslah Sham!!.Nampak sangat die tunduk je dan klau pandang pon,dye like alihkan pandangan kat tempat lain.Memang tersentap plus tersentuh aku dengan dye ni.Harapan aku semoga Sham trus mendekati Allah dan perubahan ini kekal untuk selamanya(mengingatkan untuk diri sendiri jugak).Itu saja sedikit sebanyak nak cerita ttg en Shamril Mohd Salleh ni(bjaya find out nme dye).

No comments:

Post a Comment