Friday 15 July 2011

aku yang bersalah..

Salam...Hari ini dalam sekelip mata aku hilang org yg aku syg..Apa yang terjadi ini  mmg berpunca dr silap aku.Tapi percayalah apa  yg aku wat smue ni bersebab.Mungkin cara ini terlalu kasar dan menyebabkan org slh phm.Aku tak pernah nak musnahkan hubungan sapa2 pon.Cuma aku ada sbb yg sgt kukuh knapa aku wat cmni.Mungkin mereka tak dapat lagi smue ni,InsyAllah suatu hari nanty mereka akan sedar smue ini.Aku cube menjaga mereka menyayangi mereka ..dan jauh di sudut hati ini nak kecewakan mereka dengan apa yang terjadi.Aku mtk maaf pada mereka.Aku punca dan aku akan bertanggungjawab atas smue ni.Itu janji aku.Aku sgt2 kecewa dan sedih ..Tak tahu kan nak ckp cmner lagi.Bila smue ini disalah ertikan.Once again.im so sorry to my doter n dia.Salam..

No comments:

Post a Comment