Friday 8 July 2011

Takdir..

Zurain...Kena kuat untuk hadapi smue ni...Jangan cepat jatuh...Come on!!!
Kita merancang Allah menentukan...So,kne trime taw takdir ni..
Mmg kadang2 kenyataan tu pahit..Aku kne korbankan segalanya..Aku trime klo da ditakdirkan mcm ni..
Tapi aku just nx bgtaw...Aku xkn pernah berhenti untuk syg dia..Aku sgt2 harap die come back.
Wat mase ni,biarla dia dengan hdup ni.Myb hdup die lagi oke tnpa aku..syez dowh..aku sgt2 sdey n down..
Life must go on..Kuat..Kuat...!!!!Ak gatw die 2mende...
              -----aku xpernah menyesal bek nn die..
              -----aku tgg kemaafan n pluang itu...
aku da xtaw nx ckp cmne..tpi skanggg ni aku sgt2 sedih..ak mmg cmni..bab2 haty n perasaan..mmg lemah la weh...Oklah nx tls pjg2 pon xgne..Mende ttp sme..Salam smue..

.Ya Allah,tlongla hambaMU ini,berikan ketenangan padaku,

No comments:

Post a Comment